Obecny czas: 1:19:03
Nagle otacza Cię ciemność. Czujesz subtelne zawirowanie w otaczającym Cię powietrzu. W tej samej chwili pojawia się błękitnawa sfera, we wewnętrzu której zauważasz liczne wyładowania elektryczne. Powietrze wypełnia się charakterystycznym ostrym zapachem, co niewatpliwie jest wynikiem działania wielkiej magii. Owa sfera to magiczny portal, przez który wychodzi powoli, dumnie starzec, ubrany w szmaragdowozieloną, wyszywaną srebrzystymi runami szatę. Oburącz trzyma kościaną laskę, a u jego pasa wisi kilka różnorakich różdżek.
- "Jestem Elmanir, Nadworny Mag Jaśnie Wielmożnego Króla Thindilla I - władcy Królestwa Vallheru. Siedziałem w mojej astralnej wieży, studiując stare runy, gdy nagle usłyszałem cichy głos - Twój głos..."
- "Mój?" - pytasz zdziwiniony i lekko przestrzaszony - "Przecież nic nie mówiłem."
- "Tak - Twój wewnętrzny głos - zew Twojego ducha. Jesteś żądny przygód i nie ukryjesz tego przed moimi wieszczymi czarami."
Nagle głos maga stężał i stał się bardzo donośny - "Czy chcesz zagłębić się w królestwo magii i miecza? Czy chcesz zostać jednym z bohaterów pokonując straszliwe bestie, a nawet samego Astralnego Strażnika? Być może to Ty jesteś owym śmiałkiem, o którym opowiadają przepowiednie zapisane na starożytnych zwojach - bohater, który wprowadzi świat Vallheru w kolejną burzliwą erę." - słowa starego maga brzmią dostojnie i zagadkowo. Wciąż jesteś oszołomiony pokazem tak wielkiej i niespotykanej mocy. Cały drżysz, na myśl o tym co stanie się za chwilę. Jednak czai się w Tobie także iskierka awanturnika, poszukiwacza przygód, żądnego sławy obieżyświata.
- "Widzę, że moje słowa mocno zaintrygowały Cię." - uśmiechnął się krzywo, lekko znudzony mag, odgadując Twoje skryte pragnienia.
- "Jeśli masz na tyle odwagi, aby stawić czoła surowemu i niebezpiecznemu światu podążaj za mną." - to mówiąc czarodziej odwrócił się i wkroczył w elektryczną sferę, po czym zniknął, wśród ławicy licznych iskier. Pozostałeś sam, stojąc niepewny, walcząc jednocześnie ze strachem i ciekawością. Czy masz odwagę by wkroczyć w nowy nieznany świat...?
Zarejestruj się w grze. To nic nie kosztuje. Po rejestracji na twoje konto email zostanie wysłany specjalny link aktywacyjny. Uwaga! Jeżeli korzystasz z konta na Interii lub Tlenie - sprawdź czy nie masz ustawionego filtru anty-spamowego. Ponieważ mail jest wysyłany programowo, nie ręcznie jest traktowany jako spam i może nigdy nie dojść do ciebie! Konta założone na Wirtualnej Polsce w ogóle nie przyjmują takich maili. Dlatego aby założyć konto w grze, nie używaj konta WP.
Hasło musi składać się z co najmniej 5 znaków z czego musi być co najmniej jedna wielka litera (A,G,W, itd) oraz cyfra.
Mamy obecnie 1 zarejestrowanych graczy
Krótki spis zasad w grze:
- W grze obowiązuje netykieta - w wielkim skrócie - nie rób drugiemu co tobie nie miłe.
- Wielokrotne ataki na jednego gracza w ciągu kilku minut - czyli zwykłe nękanie - są karane.
- Wykorzystywanie błędów w grze do zdobycia przewagi nad innymi kończy się najczęściej skasowaniem postaci. Natomiast pomoc w ich znalezieniu może zostać nagrodzona przyznaniem specjalnej rangi.
- W sprawie jakichkolwiek naruszeń prawa możesz zgłaszać to do książąt - oni najczęściej również wymierzają kary.
- Jeżeli nie zgadzasz się z karą, możesz zawsze decyzję zaskarżyć do Sądu Najwyższego GraT - jego siedziba znajduje się w każdym mieście.
- Zabrania się posiadania więcej niż 1 konta na osobę.
- Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
- Pamiętaj, jeżeli chcesz grać w tę grę, musisz zaakceptować zasady w niej obowiązujące.
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL